zaterdag 26 januari 2013

dag 79 - voorbereidingen voor jaarplakboek 2008

En dan weer verder met de plakboeken. Ik heb al veel materiaal uitgezocht, maar er is nog 1 laatste tasje dat ik door moet werken, voordat ik het plakboek over 2008 ook echt kan gaan inplakken.
Dus dat ga ik vandaag doen!

Kratje met de enveloppen erbij gepakt, die ik al heb aangemaakt en gevuld. En alles wat ik tegenkom voor andere maanden/jaren stop ik meteen in de doorvoor bestemde envelop. Dan gaan de spullen niet te vaak door mijn handen heen. Hé, nou heb ik nóg een kratje nodig, want de enveloppen passen niet meer hihi
Dus het is bittere noodzaak geworden om het plakboek van 2008 te gaan maken, dan wordt de extra krat weer overbodig en uiteindelijk komt deze krat helemaal leeg. Tenminste als ik de andere 4 plakboeken gemaakt heb. Dan is het plan om het bij te houden namelijk, maar ik moet dan alleen nog even zien hoe dat praktisch aan te vliegen... elke 2e zondag van de maand 1 maand terug inplakken ofzoiets...

1 opmerking:

  1. Nou het is in ieder geval een goed voor nemen. Nu kijken of dit inde praktijk ook werkt ;-)

    Ik vind het fantastisch. Ik heb jaren terug alle jeugd foto-boeken weggegooid. Maar wel eerst alles gescand. Dus ik heb nu alles digitaal. Wat ik graag zou willen is een foto-filmpje maken van alle onze foto's. Maar daar is het nog nooit van gekomen dat komt nog een keer denk ik hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!