vrijdag 25 januari 2013

Dag 78 - Kaartenlade...

Omdat ik voor postcrossing een aantal kaarten wou versturen,
trok ik deze lade open... Daar vind ik dus helemaal niets in!!


Alles eruit gehaald... Jeetje wat veel spullen.
Maar gelukkig is het niet allemaal voor kaarten schrijven,
dus er kunnen een aantal zaken weg en verhuizen.


Wat is het toch een mooi postzegeldoosje!

Deze super kaart moet nog even wachten
tot manlief jarig is.
Die hebben de kinderen en ik vorig jaar juli
in Frankrijk gekocht
 voor zijn verjaardag alvast
in juni...


Nu nog een oplossing voor alle losse kaartjes (bieb, OV, etc.).
Ja daar zie ik wat, ik gebruik mooie witte doosje
van j'adore geurkaarsen van Dior
(+Jelka Brugman nog bedankt voor 't cadeau!).
Daar passen ze allemaal in
en zo liggen ze niet altijd los in de lade!

Als alle kaarten die ik wou schrijven af zijn,
in totaal 8 stuks,
niet allemaal voor postcrossing hoor,
ruim ik alle spullen weer in de lade.
Ziet er een stuk beter uit!
 
Wil je graag een kaartje ontvangen?
Klik hieronder op mijn naam, dan op Over en
mail me even je adres!






4 opmerkingen:

  1. ik kan nergen s een link vinden van een email, en ik wil graag een kaartje. Ben dol op post.........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ondertussen de tekst aangepast, zodat het zou moeten lukken (maar wij hebben elkaar al gesproken, kaartje komt eraan).

      Verwijderen
  2. Kaartje altijd leuk. :D Mijn adres komt straks ff op de mail ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trouwens toch weer lekker een laatje gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!