woensdag 30 januari 2013

Kaarten-post

In een vorig blog over postcrossing, heb ik gevraagd of er lezers waren die een kaartje wilden ontvangen. Ik was aangenaam verrast over de reacties. Leuk alle dames die ook van ansichtkaarten houden.
Afgelopen maandag heb ik ze gepost en vroeg me af wanneer ze zouden aankomen.
Daarnet kwam ik terug van de film en er lag post!!
De post over de kinderopvangtoeslag was minder leuk, we moeten terug betalen, maar de drie kaarten waren wél heel fijn om te krijgen!
2 kaarten van Postcrossing uit Nederland en België en van Conny een leuke kaart terug ontvangen. Lekkere boxer! Heerlijk die post, zo fijn tastbaar.
Begrijp me niet verkeerd, bloggen is ook fijn. Maar fysieke post die je kunt vastpakken, bekijken, ophangen of soms zelfs inlijsten is ook erg fijn, om te ontvangen maar ook om te versturen. Ze hangen in het kaartenrek!!
En er zitten al weer 3 kaarten in m'n tas om op de post te doen. 2 voor postcrossing, toevallig beide naar Rusland en eentje voor Miriam die jarig is overmorgen.

1 opmerking:

  1. HAHA terug nee ik had jou kaart nog helemaal niet gezien. Daarom vond ik het ook zo grappig. Ik stuurde jou en jij mij. Wel leuk hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!