dinsdag 29 januari 2013

Dag 82 - gordijn gemaakt

Onze lieve katten, Bink en Suzy,
vinden spelen heel leuk.
En als ze niet zo lief samen liggen te slapen, zijn ze druk bezig met draadjes, papiertjes, veertjes, muisjes en het liefst spelen ze onder/in/met het gordijn in de serre.

Want dat is héél groot en lang en als de een erachter zit en de ander ervoor, is dat natuurlijk Fántastisch...
Alleen het gordijn vind het niet zo leuk en laat langzaam maar zeker de zoom los...

Want met al dat spelen is die bijna helemaal uitgehaald, natuurlijk niet expres, maar het gebeurd wel.

En ik vind het prima dat ze spélen.
Ze mogen ook met wol, veertjes, papiertjes etc. bezig zijn met de kokosmat en onder/bij het gordijn.
Maar het stáát zo naar, zo'n losse zoom.

Dus gekeken naar de mogelijkheden.
Vliesofix? (soort van klittenband dat je erop strijkt). Nee.
Met de naaimachine? Ik weet nog niet hoe die werkt. Nu geen optie dus ;-)
Met de hand naaien dan maar....


Ik dacht dat het heel lang zou duren, maar het ging heel vlot en nu staat het weer netjes.




2 opmerkingen:

  1. Goed joh. Ik ben momenteel ook weer met de hand bezig wat met de naaimachine wilt ff helemaal niet lukken best lastig als je niemand in de buurt hebt die je er even mee kan helpen, maar ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze lief en schattig zo! En ach ja, ze houden je lekker bezig, ik heb er ook zo een... Stoere Kater hangt regelmatig op anderhalve meter hoogte in het gordijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!