zondag 27 januari 2013

Dag 80 - ruimte maken voor wol...

Nou heb ik een wolproject en daarvoor heb ik 10 bollen wol binnen gekregen, maar de katten halen de bollen uit de doos en gaan ermee aan de haal. Op zich grappig en rolbevestigend "katten houden van wol"... maar niet de bedoeling. De wol lag tot in de keuken....beetje jammer op zondagochtend.

Dús ik heb ruimte nodig!

Het kastje waar de kaartenlade in zit heeft nóg twee lades. Mooie plek dus, voor wol en toebehoren.
Maar wat ligt er nu eigenlijk in die laatjes?

Spullen voor cadeautjes inpakken
opschrijfboekjes
kaartspellen
groeiboekjes van de kinderen
vaccinatieboekjes en chip info van (oude) huisdieren
2 geboortekaartjes van zoonlief (hij wordt dit jaar 10 jaar!!)
 ons trouwboekje (in februari 11,5 jaar geleden)
de paspoorten ( is maar goed dat ik even erin kijk, die van manlief is geldig tot aug 2013...)
4x gratis toegang voor Ouwehands Dierenpark
klassenfoto-setjes
stratenboekje Utrecht (uit 1995!!)
de passer van manlief
bus spuitsneeuw en blikje kerstbalhaakjes
een vriendenboekje en een horloge
allerhande naaispullen
grote plakband en houder
verrekijkers
allerhande pennen

Ik ga de onderste lade benoemen tot brei, haak, naailade.


De rest van de spullen die nergens anders heen kunnen in de lade erboven, plus de naaispullen. En dan zien de lades er zo uit.



4 opmerkingen:

  1. Lekker he zo'n la waar je brei/haak/naaispullen in kunnen.

    Ben wel benieuwd wat voor een project je gestart bent en natuurlijk zie ik graag het eind resultaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gebreide bloempotten project. Voor drie potten hebben ze me 10 bollen wol opgestuurd, bleek dat ik moest breien met dubbele draden, dus 2 bollen samengevoegd tot 1 bol. De eerstens af, die staat morgen op http://mooisvanemilie.blogspot.com (klik hierboven op de pagina op Moois)

      Verwijderen
    2. Ooo ik ben benieuwd en natuurlijk ga ik die blog ook volgen ;-)

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!