donderdag 18 april 2013

Dag 162 - handtas of 'verzamel'-tas

M'n handtas is verworden tot een superzware schoudertas. Wat zit er toch allemaal in??

De kat(tenpoot) en koektrommel zaten niet in mijn tas hoor - hihi

Oké, wat kan er allemaal uit?
De schaar en naaispullen,
handschoenen en een plu,
kapotte pen,
allerlei papieren en ansichtkaarten, losse zegels en volle zegelkaarten om in te leveren,
zakjes kinder-uitdeelsnoep, 
verpakt worstje??, 
toegangskaartjes van evenementen, lege zakjes en verpakkingen, inpakpapier en... kinderboekjes??



Alle losse rommeltjes, de kapotte pan, lege zakjes/verpakkingen en de gogo's (plastic poppetjes) gaan in de prullenbak.

En wat mag weer terug?
Portemonnee, flesje drinken, m'n zakmes, deo, oortje, pen, opschrijfblokje en kortingsbonnen voor tijdschriften en het worstje mag weer mee (voor vanmiddag), blistex, usb stick aan een koordje. Ha, daar is het hoesje van m'n telefoon! En m'n telefoon natuurlijk.

Zo, dat scheelt een stuk in gewicht en nu kan ik er vanmiddag op een normale manier mee voor de dag komen bij de opening van een pand van een leverancier waar ik heen ga met m'n manager samen.

En liep ik vanmorgen nog te stressen over m'n beoordelingsgesprek dat vandaag gepland stond.
Ben ik extra vroeg gaan werken zodat ik m'n werk af zou krijgen, want de hele middag werd door het gesprek én de opening in beslag genomen....
Gaat het beoordelingsgesprek niet door - LUCHT -  maar ja, nu duurt de stress nog een weekje langer... :-)

2 opmerkingen:

  1. Oh, weer zo herkenbaar! Af en toe moet die tas op zijn kop, zeker als je zoals ik altijd last hebt van je schouders en een zware tas dus zeer onprettig is....

    Sterkte met de stress van het gesprek (ook zeer herkenbaar!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh hé wat een boel in die tas zeg. Misschien een kleine tas kopen kan die ook niet zo zwaar worden hihi.

    En wat betreft die beoordeling. Jij hoeft je toch nergens zorgen om te maken. Dat gesprek gaat toch gewoon goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!