vrijdag 7 maart 2014

Waar zijn de kaboutertjes..?

Er was eens een mevrouw die veel brieven schreef. Daar had ze veel spulletjes voor, papier, enveloppen, kleine dootjes. Maar op een avond, na het schrijven van brieven, was deze mevrouw heel erg moe, liet ze 'de boel de boel' en ging slapen. 
Stiekem hoopte ze dat de kaboutertjes haar zouden helpen. 
Vol verwachting kwam ze de volgende ochtend beneden, keek om het hoekje en zag deze eettafel.

Jammer... 
Maar er lag wel post op de mat: Een vakantiekaartje van de kabouters!

Gelukkig ben ik thuis vandaag. Net de keuken al opgeruimd. En nu ga ik de tafel doen, strijken, wassen, wc schoonmaken... ;-)

Fijne vrijdag
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Oh Emilie, wat een bende... Maar waarschijnlijk lijkt het veel erger dan het is...en is het in 10 minuten opgeruimd... Succes met je klusjes in huis vandaag, maar vergeet niet om ook even lekker buiten te zijn, het wordt zulk mooi weer...!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke rommel ik zie me zelf al zitten. Hier is het vaak net zo, als ik met iets bezig ben. Mocht je die kabouters nog vinden hier mogen ze ook wel even komen heb nog een hobbykamer die aardig ontploft is hihi. X

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!