zaterdag 17 oktober 2015

Compliment (12/365)

Mijn kinderen zijn, net als de meestekinderen  waarschijnlijk, lieve sloddervossen. 
Maar met ons "kwartier opruimen per dag" - project worden hun kamers steeds fijner. 
Opa kwam gisteren na school thee met ze drinken en werd meteen naar hun kamers meegenomen. Hij maakte een mooi compliment over hoe het er nu uit zag. Dat hij echt kon zien dat ze hun best hadden gedaan. 

Daarna heeft hij me geholpen de enorme doos met kapotte magnetron die in de woonkamer stond *grijns* in de auto te zetten. 
's Avonds heb ik die bij het postpunt ingeleverd. Nu maar hopen dat hij snel gemaakt weer retour komt. Dan laat ik hem bezorgen en pak het met de bezorger uit. Als hij dan weer stuk is, kan hij hem meteen weer meenemen... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!