vrijdag 23 november 2012

Dag 15 - verzameling Flow uitgezocht

Vanaf het eerste uur ben ik fan van Flow, heb alle tijdschriften, zomerboeken, notitieboeken, de uitscheurkalender maak ik en hangt steevast in de keuken, de agenda 2013 is al binnen. Het winterboek en scheurkalender komen via Sint mijn kant op. En ik héb trouw de verzamelbanden gekocht,maar daar zaten ze niet in... Nu wel en ze staan in de kast heel kleurrijk te zijn....
Hiernaast heb ik een aantal nieuwsoverzicht jaarboeken van toen we trouwden 2001, de kinderen geboren werden 2003 en 2004 en andere belangrijke jaren. Deze staan erbij op de plank.
Dit heb ik gisteravond gedaan, daarna slapen en vannacht had ik een buikgriep te pakken. Helemaal niet fijn, want Ik heb bijna niet geslapen en vanmorgen voelde ik me nog niet beter.... hopelijk helpt de thee met beschuit en is het snel over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!