maandag 17 december 2012

Dag 38 - hoeveel riemen heb ik eigenlijk...

Als ik met de kledingkast bezig ben vind ik een tasje met een collectie riemen...


Zoonlief was blij met de stoere leren riem:


En als ik toch bezig ben, dan maar meteen de lade waar de rest van de riemen, zakdoeken, sieraden van 'vroeger' liggen...


Maar ja, hoe ruim ik dit nou op, alle zwangerschapskleding gaat in de kringloop zak en nog een paar onderrokken en -topjes ook. Dan vind ik het doosje met meer recente riemen... Hoeveel riemen heb ik eigenlijk!!
Ook de shawls worden uitgezocht en handiger opgeruimd...
En als ik klaar ben ziet de lade er een stuk beter uit.


Bij de kringloop de 2 zakken ingeleverd, ze waren er zeer blij mee. Ik kreeg zelfs een kortingsbon van €2,50 te besteden bij... de kringloop winkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!