vrijdag 21 december 2012

Dag 43 - plakboek 'kreta'

Vandaag begint de kerstvakantie - 2 weken vrij voor de kinderen. Voor manlief gisteren zelfs al, maar die werkt tussendoor. Ikzelf mag nog 1 dagje werken en dat ben ik ook vrij!
Ik heb er zin in: ik ben 12 dagen achter elkaar vrij, heerlijk!

Ik ben verder gegaan met de herinneringen inplakken. Ik heb deze keer een vakantieplakboek opgepakt, namelijk onze super lekkere vakantie in 2002 *schaam* op het mooie


Ik was toen zwanger van zoonlief. Mooie herinneringen! 
Het uitzoeken - naar dag - vordert, maar het plakken moet nog gebeuren.

Het was een Fly and Drive vakantie, we reden het eiland rond in een jeep die lek bleek te zijn - hilarische situatie op de 'grote weg' met water dat rond onze voeten stond - van pension naar B&B. Elke dag wel een úúr rijden - hihi.
Wat een mooie omgeving, mooie stranden, leuke herinneringen, aardige en lieve mensen én heerlijk eten.

Al met al een hele fijne vakantie en zoals we dachten, de laatste met z'n tweeën.

Maar dat blijkt toch anders te lopen... want we zijn sinds de kinderen er zijn (Rick in april 2003 en Tessa in juni 2004) samen een week naar Egypte geweest en hebben manlief en ik een aantal 'weekendjes weg in eigen land' gedaan. Dit voorjaar voor het eerst weer een langere vakantie met z'n tweeën, een week naar Barcelona. Dit was al lange tijd een wens, de stad van Gaudí! We moesten een beetje wennen aan 'zonder kinderen', vooral ik moest uit de 'mamma' stand - manlief is geen kind van 8... Maar het verhaal van Barcelona komt in een later blog, als ik dat plakboek ga maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!