donderdag 21 februari 2013

Dag 105 - onderdak voor een rijstkoker...

In de keuken gaat het goed met opruimen!
Bijna alle kastjes zijn gedaan, behalve de draaikastjes met pannen en dergelijke.
Gisteren heb ik alle kastdeurtjes lekker een sopje gegeven, alle handvatjes ook en hij blinkt ons weer tegemoet!
Manlief heeft als kerstcadeau iets mogen uitzoeken en heeft - in overleg - een rijstkoker gekozen. 't Leek ons handig, dan is dat 1 pan minder op het fornuis en met een glutenvrije eter in huis kan dat soms zéér handig zijn.
Vorige week kwam hij binnen en het was een enorme doos. Op het menu stond geen rijst tot in het weekend. Hij werkt super goed.
Maar ja, waar laat ik dit enorme apparaat...? Niet in de doos, dat is echt zó onhandig.

En als ik de keuken in gedachten rond ga, denk ik hij kan in het draaikastje onder het aanrecht!
Even gefatsoeneerd en gekeken of hij erbij past.
En ja hoor - hij past!!
Mooi, weer een klusje dat ik kan afstrepen van de lijst!

Hé wat leuk, zie ik daar onze oude fondue pan? Dat aten we vroeger altijd met mijn verjaardag. Die traditie gaan we dit jaar maar eens in ere herstellen!



2 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je er een plekje voor hebt gevonden. 't is ook wat met al die superhandige apparaten. Je zou er een 2e keuken bij moeten hebben om alles op te bergen. Ik bedoel: broodroster, waterkoker, keukenmachine, broodbakmachine, toastieapparaat, wafelijzer... om maar een paar te noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zoveel van die mooi dingen maar ja ze nemen allemaal ruimte in hé ;-)

      Wil goed opgelost zo Emilie.

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!