dinsdag 12 maart 2013

Dag 124 - Ombouw verwarming

We hebben een aantal plekjes in huis waar de katten graag liggen. Een daarvan is de verwarmingsombouw, onze 'vensterbank' in de serre.
Daar staan o.a. spulletjes van manlief, liggen de bieb boeken, staat de waterpijp en een doos met waxinelichtjes.

Maar nu was er geen plekje meer vrij...


Gekeken wat er eigenlijk lag... Voornamelijk kinderspullen: pot met strijkkralen, boeken, werkstuk restanten, origami boek + papier en de spullen van manlief liggen steeds breder...

Dus de spullen van manlief heb ik weer ingedamd, bibliotheekboeken opgestapeld, de origami boeken + papier erbij en de rest van de papierhandel opgeruimd.
De doos met waxinelichtjes recht gezet, de tijger draaide mee..
Zo past er nu weer een kat bij?

Ik hoefde niet lang te wachten, Bink zat al klaar om het uit te proberen!
Heerlijk warm bij de kachel, hij bovenop de ombouw, zij lekker in de stoel naast de kachel.
Ik dacht dat het lente werd...?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Ik volg je blog eigenlijk al een hele tijd, sinds ik een poosje geleden zelf was begonnen met een kastje per dag (daarover heb ik niet geblogd hoor) en daar meerdere blogs over ging lezen. Heerlijk vind ik het dat ons huis zo heerlijk is opgeruimd nu. En alle plekken blijven ook nog eens opgeruimd, hoe heerlijk is dat? Nu scheelt het natuurlijk dat we hier maar met z'n tweeën wonen, alleen Ben en ik. Mijn dochters wonen al weer een poosjes op zichzelf.
    Ik vind je ombouw weer helemaal gezellig zo en lekker overzichtelijk. Ruimte in je huis is echt waar ruimte in je hoofd... Dat heb ik wel geleerd nu...
    Ik wens je een heel fijne namiddag en avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Passen de boeken niet meer in de kast? Dan heb je (voor het zicht ;-) ) het wat opgeruimder :D

    Ik weet het hoor niet makkelijk. Hier ook van die plekken waar altijd wel iets lig zoals ons werkblad in de keuken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!