zondag 12 mei 2013

Dag 186 - ruimte maken...

Komende woensdag gaan we de nieuwe kast ophalen, maar daarvoor is ruimte nodig... 
Dus de hoek leeg en schoon. Dan kunnen de gitaren verhuizen.

En schuift het keyboard op. 
Dan nog de gaatjeskist leegmaken... 
Maar daar heb ik twee planken van de inbouwkast voor nodig...  Die dus leeggemaakt en daar alle plakboeken in opgestapeld. Er missen nog een paar vakanties en jaarboeken. Die ga ik de komende tijd maken. Leuk!

Want het is enig om alle jaren terug te zien! De kinderen vinden het geweldig!



5 opmerkingen:

  1. Fijn dat jij ook met vakantie geweest ben hoeft ik niet zoveel bij te lezen ;-)

    Maar lekker bezig hier. Ben benieuwd naar je mooie nieuwe kast en die mag je dan lekker in ruimen heerlijk. Wordt het weer wat opgeruimder van X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat scheelt - hihi.

      Als de kast er eenmaal is, gaat het er weer beter uitzien. Nu staan er overal doosjes, kratten en knutselspullen te wachten...

      Verwijderen
  2. Welkom terug van vakantie.
    Je mag gelijk aan de bak lees ik.
    Het zal er vast weer tiptop uit zien.
    Fijne week gewenst.
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,
      nou het is nu nog een beetje een rommeltje, want ik wou niet aan manlief's versterkers komen en heb alleen de gitaren verhuisd :-)

      En de kratjes met inplakspullen staan helaas nog midden in de kamer...
      Maar de keuken ziet er super opgeruimd/schoongemaakt uit. We hadden namelijk een mierenplaag toen we terugkwamen. Blijkbaar vinden de katten dat niet interessant, die jagen liever op vogeltjes (vangen niet hoor) - hihi

      Verwijderen
    2. Ai, mieren. Leuke thuiskomst. Ik verzin ter plekke een nieuw spreekwoord: als de katten thuis zijn, dansen de mieren :-)

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!