zaterdag 18 mei 2013

Dag 192 - slaapkamer opgeruimd

De ouderlijke slaapkamer in ons huis wordt (helaas) gebruikt als opslag voor allerlei zaken. De winterjassen die nog gewassen moeten worden, alle wasgoed (in 4 manden op kleur - wit, geel/rood, blauw/groen, zwart), tasjes met 'uitzoek'spullen, zwemtas die weer gevuld moet worden als de was klaar is, strijkgoed dat uitgezocht moet worden, lege schoenendozen, plastic tasjes en andere dingen.

Manlief had vroege dienst en ik was - door een kind wat niet meer kon slapen om 6.30u - ook vroeg  wakker. Dus ik heb de slaapkamer opgeruimd.
Alle doosjes en tasjes zijn van de grond en opgeruimd. Alle was is uitgezocht - er draait er al zelfs al een. 't Strijkgoed uitgezocht en opgeruimd. De doos lego die er half april 'even' was neergezet naar zn plekje gebacht. De jurken van dochterlief die iik wil bewaren maar die ze niet meer past (quilt mteriaal...) netjes opgevouwen en voorlopig nog even 'geparkeerd'.)
En ik was net begonnen aan de luxaflex ontstoffen, maar die klus bewaar ik tot een later tijdstip. Eerst koffie...  ;-)

Maar goed, nu kan ik weer mijn slaapkamer inlopen zonder me te ergeren aan alle zooi die er stond!! En ik zou nu gewoon op de crosstrainer kunnen als ik dat wil... nee, ook daaroor is het iets te vroeg.

Ook de overloop nog even opgeruimd. Een puzzel bij de andere puzzels, de ochtendjassen op hun plek, heel veel schoenen van mijzelf weer IN de kast... En de tas met negatiieven toch maar even op de slaapkamer gezet - die kunnen bij de andere negatieven. Maar ook daarin heb ik nu geen zin.
Zo, ook de overloop is weer toonbaar.

En nu koffie!

Fijne zaterdag!

1 opmerking:

  1. Zo jij hebt al heel wat werk verzet op de zaterdagochtend, dat moet een voldaan gevoel geven!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!