dinsdag 21 mei 2013

Dag 195 - twee lades met lekkers...

Mamma mag ik wat lekkers?? 
Euhm jawel, alleen heb ik geen idee wat we in huis hebben. En dit helpt ook niet echt...  

 
Dus gisteren alle eetwaar er uit gehaald, lade eruit en met een sopje schoongemaakt. 

We hebben maar erg weinig in huis... Hihi


Eerlijk gezegd is er vrij veel glutenvrij bij, want ik vind het prettig als dochterlief hetzelfde kan eten als de rest.. 
Zo, we gaan weer inpakken:
Alle chips, popcorn, toastjes en nootjes gaan bovenin. 
Alle rijstewafels, l.iga's, s.ultana's en andere koek en snoep onderin. De kinderen zoeken hun eigen snoeppot uit (ze snoepen niet veel, er zit zelfs nog sint-chocolade in!!) en dan is dit het resultaat. Nu kunnen we alles weer vinden. 

De paashazen die daar zo schattig achterin proberen mee te kijken zijn nog van pasen voor manlief en mij, was lief bedoeld maar beiden aan t afvallen... Wat zijn we beiden sterk!!
Ik breek ze wel een keer met visite aan...

2 opmerkingen:

  1. dit moet ik echt niet in huis hebben veeeeeeeeeels te gevaarlijk voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laatje/kastje ziet er weer toppie uit maar dat je nog zoveel snoep in huis hebt pfff hier overleeft dat helemaal niet hihi dus daarom maar weinig van in huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!