vrijdag 24 mei 2013

Dag 199 - Labelen...

De hobby kast is ingericht met plastic bakjes en boxen waar de hobby spullen inzitten, dat past allemaal perfect. Er staan ook boeken en andere zaken in hoor, niet alleen plastic bakjes :-)

Maar goed, als ik nu aan het hobbyen sla, kan ik 1. alles snel vinden, 2. alles snel pakken en 3. alles snel opruimen! Heerlijk!

Alleen het lastige is dat het best veel plastic bakjes zijn...
Dus ik heb bedacht het te willen labelen...
Maar hoe noem ik een bakje met mijn stof-schaar/restjes catania/2 haaknaalden/kleine nog niet afgeronde projectjes ....
Nou, haak-benodigdheden wordt het.

En wol is makkelijk dacht ik ... "Wol" maar ja, is het haakwol, breiwol, vilt (a4), vilt voor droogvilten...  hmmm

Hoe hebben jullie je spulletjes gelabeld? Hopelijk krijg ik er inspiratie door...

2 opmerkingen:

  1. Lekker bezig, ik heb niets gelabeld, zit in mijn hoofd ik weet zelf precies waar wat ligt, maar moet niet tegen een ander zeggen dat ligt in dat bakje, want dan kunnen ze het niet vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook niets gelabels maar soms zou het wel fijn zijn ja haha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!