dinsdag 22 september 2015

Administratie van apparaten...?

Bij het draaien van de kast heb ik ook de inhoud veranderd en daarmee was er geen plek meer voor de administratie van handleidingen en garantiebewijzen van apparaten. Deze heb ik toen tijdelijk (in juni *bloos*) op de plank onder de salontafel gelegd.

In juli waren we op vakantie. In augustus begon school en waren we daar druk mee. En in september dacht ik, nu moet ik het aanpakken.

~ De katten maakte er een zooitje van, want spelen onder de salon tafel is LEUK :-) ~

Dus... afgelopen weekend heb ik alle stapeltjes eronder uit gehaald en op tafel gelegd. Bij twijfel manlief geraadpleegd "hebben we deze boormachine nog?" of "goh, de handleiding van de stofzuiger van mijn oma" Die hebben we ooit gekregen toen we in dit huis kwamen wonen. Die stofzuiger is er al lang niet meer, net als mijn oma helaas.
Ik kwam handleidingen en garantiebonnen van 4 verschillende cd en dvd/video spelers tegen, ze zijn er allemaal niet meer. We hebben sinds dit jaar een home cinema set....

De twee ordners die vol zaten doorgewerkt en met elk plastic inschuifhoesje dat vrij kwam werd het stapeltje 'opbergen' weggewerkt. De rest mocht naar de papierbak.
Het past nét in diezelfde twee ordners, die ondertussen een plekje hebben gevonden in de kast (toch maar wel weer) en daarmee is het onder de salontafel heerlijk leeg.

De katten zijn er erg blij mee want nu kunnen ze zich eronder verstoppen en met muisjes spelen.... gelukkig met speelgoedmuisjes :-)

En ik ben er blij mee, want achteraf lag het me toch wel heel erg in de weg en zag ik het elke keer en dacht dan, oh ja, dat moet ik ook nog even doen.
Ik denk dat het een uurtje heeft gekost. Daar had ik vast in juni, juli en augustus ook wel tijd voor vrij kunnen maken..

Hebben jullie dat ook? Dat je soms ergens zó tegenop ziet dat je het maar uitstelt en uitstelt en het dan gewoon niet meer 'ziet'?

Ik zal weer wat vaker bloggen. 't is een fijne stok achter de deur.

Een fijne week gewenst!
xxx Emilie xxx


2 opmerkingen:

  1. dat heb ik regelmatig....
    meestal is het het laatste stukje dat ik nog moet doen, van te voren lijkt het heel veel, maar achteraf blijkt het altijd juist heel weinig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het neemt veel tijd in beslag, maar je moet het wel goed doen..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!