maandag 26 oktober 2015

de lade van mamma (21/365)

In verband met de wintertijd, zocht ik een horloge voor dochterlief. Want haar horloge kan de tijd niet meer aanpassen. En dat had ze blijkbaar al gemeld, maar niet aan mij ;-) 
Misschien moet ik even wat uitleggen. We hebben een buffetkast met 4 lades, we hebben allemaal een eigen lade voor onze spullen. Nou is mijn lade een verzamellade voor alles wat geen plekje heeft. En dus ook een groen horloge. Maar ja, waar zou het liggen in deze volle lade....

Mijn opruimklusje was duidelijk, ik ga mijn eigen lade opruimen. Zo gezegd, zo gedaan. Alles eruit. Schoon gemaakt. Gekeken waarom we in hemelsnaam 7 3d brillen hebben. Maar t zijn allemaal andere maten, blijkt. Wat zouden jullie doen met 3d brillen die je niet meer gebruikt?
 Alles wat er nu in ligt, is van mij en dat wil ik daar bewaren. Nou oké, de 3d brillen eigenlijk niet en de gezichtskrijtjes voor Koningsdag of bij voetbal ook niet. Daar moet ik nog een andere plek voor verzinnen ;-)

Bink is heel erg blij met de opgeruimde vensterbank, zo kan hij lekker naar binnen kijken vanaf zijn troon - hahaha. Hij is geen motormuis, maar een motorkat!

Een hele fijn maandag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!