maandag 19 oktober 2015

Kinderkamers (14/365)

Gisteren is er hard gewerkt aan het kwartier opruimen. Ze zijn ietsjes langer bezig geweest.....

Bij dochterlief moest er nog een hoek worden opgeruimd (ik heb een beetje geholpen) en dringend onder het bed worden opgeruimd. Daar mocht ik niet bij zijn, dus ze heeft zelf opgeruimd, gestofzuigd, nog meer opgeruimd en kwam helemaal blij beneden om me te halen.

Ook zoonlief is goed bezig geweest. De hoek is bijna opgeruimd en onder zijn bed is het leeg en schoongemaakt. Het nieuwe boekenrek is echt super handig, hij kan zijn spullen nu goed kwijt. We moeten nog een plekje vinden voor spelletjes, of er afscheid van nemen, maar dat is voor een andere keer.

En ik moet zeggen ik ben trots op m'n kids - zo ziet het er nu bij dochterlief uit:



En zo bij zoonlief:

Fijne maandag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!