donderdag 22 oktober 2015

Nachtkastje (17/365)

Vandaag wordt de grijze bak geleegd, dus 's morgens snel nog alle prullenbakken geleegd zodat dat nog mee kon. En omdat het oud papier morgen wordt opgehaald, deden we de verzamelde kranten en ander papier in de keuken, in de oudpapierbak. Nu nog onthouden dat ik hem aan de weg moet zetten.

Alle strijkgoed werd opgeruimd en toen zag ik mijn nachtkastje.... 
Daar kan ik natuurlijk niks in vinden en áls 's nachts de telefoon zou gaan dan kan ik er niet eens bij...


Dat was een vlot klusje, maar wel met een fijn resultaat. Mickey kijkt nu ook weer een stuk vrolijker.

Een hele fijne opgeruimde donderdag!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Inderdaad, Mickey lacht weer, wat kun je veel doen in korte tijd he, dat verbaast mij altijd weer, en je krijgt meteen resultaat.
    Omdat het iedere keer een beetje is blijft het leuk en heb je er weer zin in! succes
    Groetjes Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!