maandag 26 november 2012

Dag 18 - wat te doen met de verbannen boeken...

Vandaag verder met de actie van gisteren: Bij het opruimen van de boekenkast op de slaapkamer besloten een aantal, zeg maar gerust een zeer groot aantal boeken de deur uit te doen....

Nu alleen nog beslissen welke boeken op welke stapel belanden.... en ze ook echt wegbrengen... moeilijk hoor, want deze boeken waren een deel van mij - onderdeel van mijn studie (veel kunstboeken), gekregen met verjaardagen, trouwen, geboorte van de kinderen...

Een aantal zien er goed uit en zijn actueel. Bestemming: verkopen, ruilen of weggeven.
Een aantal zijn gedateerd maar nog wel te gebruiken. Bestemming: kringloopwinkel.
Een aantal zijn gedateerd en duidelijk niet meer te gebruiken. Bestemming: vuilstort.

Woensdag ga ik naar de kringloop en vuilstort, dus dan gaan ze pas echt weg. Kan ik tot die tijd nog even herinneringen ophalen :-)


hier staan niet alle boeken op, maar
wel een aantal van de lieve cadeautjes van de afgelopen jaren...
En ik moet een beslissing nemen over de nieuwe locatie van een aantal ingelijste foto's, de bestemming van grappige of lieve geschenken zoals  een pop bij mijn afstuderen (15 jaar terug), beertje van Valentijn, hoedje (van mijn oma) gedragen bij een hoedenshow en een beer met t-shirt en opdruk '10 jaar in dienst'.


Leuke bijkomstigheid, ik heb in een van de plastic zakken op de slaapkamer het lang verloren gewaande regenpak van dochterlief terug gevonden.
Helaas... ondertussen past ze het niet meer, dus die gaat in de kledingzak voor het goede doel, want ik ben een nieuwe gestart voor kleding waarvan ik denk "had ik dat nog?" en als daar achteraan komt "pas ik het nog of past het nog bij mij... nee?" dan gaat het in de zak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!