donderdag 15 november 2012

Dag 7 - Tas

Ja ,wat zit er eigenlijk allemaal in mijn handtas..?
Het is een lekker lichte tas, gekocht dit voorjaar in Barcelona op vakantie met mijn lief. Dus ik gebruik hem met veel plezier, maar het is een verzamel'bak' van van alles en nog wat..
Vandaag valt het eigenlijk wel mee: Een plu, een portemonnee, flesje water, Deo, zakmes, oortjes voor iPhone, iPhone, rabobank betaalkastje, cadeaukaart van dochterlief, 2 usb sticks, 4 pennen - waarvan 1 kapot, spaarkaarten, gogo's voor de kleinzoon van een vriendin, labello, toegangspasje van m'n werk, vingerhaak werkje van zoonlief (mag het even in je tas mamma?), tandpasta en tandenborstel, 2x lippenstift van dochterlief (bewaar jij ze even voor me mamma?), boek voor in het OV, en lege snoeppapiertjes, bonnetjes, oud boodschappenlijstje en verschillende propjes.... 

Dus alle troepjes + de kapotte pen ertussen uit gevist en weggegooid, de lippenstiftjes in de la van mijn dochter gedaan, de cadeau/spaarkaart opgeruimd. En eigenlijk... de rest weer terug gedaan in de betreffende vakjes.

Het boek heb ik onlangs verkregen via de
Boekspot locatie in Theater aan de Slinger in Houten. Erg leuk initiatief, ik ga als ik dit boek uit heb het boek terug brengen samen met boeken van mezelf. Sticker erop (zijn op locatie), in de boekenkast zetten en iemand anders wordt daar weer blij van.

Dit is een ander principe dan
Bookcrossing, want daarbij registreer je het boek en laat je een boek 'in het wild' vrij. Dat ga ik binnenkort ook maar eens uitproberen. Ik heb nog steeds boeken genoeg thuis...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!