vrijdag 16 november 2012

Dag 8 - badkamer kastje

En dat nu een grotere uitdaging dan de inhoud van mn tas....

Het kastje in de badkamer.

Badkamer kastje: voor

Alle hotel-zeepjes, geurtjes, badspul en andere badkamer zaken verzamelen zich in dit kastje. Ik besluit per plank te werken en alles er uit te halen....
 
Alles wat stuk, oud, vergaan of over datum is (kan dat bij badspullen?? ja dat kan ;-)) gaat te prullenbak in.

Uiteindelijk is de prullenbak vol en het kastje een stuk leger..




Verzameling hotelzeepjes - veel herinneringen!



Maar de verzameling hotel-zeepjes kan ik niet zomaar wegdoen, elk zeepje heeft zijn verhaal, vakantie herinnering of uitje. Dus in een handig tasje hou ik ze bij elkaar...




En zie hier het resultaat.

Badkamer kastje: na
De bovenste plank is voorraad van badspul, douchegel en shampoo, ook de kleine flesjes en tubetjes uit hotels mogen blijven. Dit zijn mooie portieverpakkingen en dat vinden de kinderen erg leuk!

De middelste plank is van manlief voor zijn verzameling aftershave, luchtjes en andere lekkere dingen. Ben jaloers.. wat heeft hij veel!
De onderste plank is van mij, hier staan mijn geurtjes. De kleine flesjes is een verzameling geurtjes van Dali, gekregen van manlief.
Maar niet alles staat hier, Flower van Kenzo staat op de slaapkamer, samen met mijn huidige favoriet: Life van Esprit.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!