zaterdag 9 februari 2013

Dag 93 - Eettafel (again...)

Tja, de eettafel, kleefplek bij uitstek!
En het ziet er meteen zo rommelig uit...

We gaan een dagje weg en het is prettiger om straks bij een lege tafel thuis te komen.
Daar kunnen dan alle aankopen op worden neergezet....
Want we gaan shoppen in Arnhem!
De kranten en alle losse papiertjes kunnen in de papierbak, boeken bij de boeken, pennen in het pennenbakje, lege dvd hoesje opgeruimd (hoera voor de dvd en cd-ruilsite want nu komt er weer een dvd van mijn wensenlijst mijn kant op - ha!)
Alle kaarsen weer op het dienblad.
En het bloemen-zeil kan van de tafel af, dat hoeft alleen als we eten of knutselen ofzo.

En na ca. 10 minuten is het weer lekker opgruimd.
Dus waarom neem ik nou niet vaker die 10 minuutjes....

Bink vind het heel fijn, zo'n lekkere tafel om op te liggen en te ontdekken wat er achter het randje van het witte dienblad ligt...
De Amaryllis staat ook heel mooi te zijn.
Suzy (helemaal links op de onderste foto) kijkt de "kat uit de boom" of eigenlijk "de kater van de tafel" want ze gaat pas kijken als Bink weg is.... hihi


1 opmerking:

  1. Ja je zegt het precies goed waarom neem je nou niet vaker even die 10 minuten. Ik weet het ook niet misschien als we daar achter zijn dat we het dan ook allemaal keurig op order hadden haha. Nou het ziet er in ieder geval weer goed uit.

    Ben benieuwd naar je aankopen van je shop dag in Arnhem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!