zondag 17 maart 2013

Dag 129 - Een gezellig huis graag!

Wil jij ook graag een gezelliger huis?
En kijk je om je heen denk je dan, ahum, dit ziet er niet (meer) gezellig uit?

Doe dan een 10 minuten rondje per stukje huis wat je niet gezellig vind...

Ik keek gistermiddag rond en heb uiteindelijk een paar 10 minuut rondjes gedaan, 
want de keuken, aanrecht, eettafel, kastjes naast de eettafel en de salontafel.... 
Waren allemaal niet gezellig, maar nu weer wel -ha!
Ik heb voor en na foto's gemaakt...

Als de afwas klaar is en opgeruimd... is er tenminste weer ruimte om drinken te maken...

Ooh, wat ziet het aanrecht er weer uit...

Zo weer opgeruimd, maar ja, toen lag alles op tafel om uit te zoeken...
Gelukkig, het papier op de onderste foto kon allemaal weg!



Aan dit kastje erger ik me al een tijdje.
Waarom staan er eigenlijk twee lampen?
Wat doet het schilderijtje van een vogel van zoonlief hier?
oh ja, die zou ik nog ophangen...
En waarom staan er eigenlijk Chinese wenslampionnen?
Alles eraf en schoonmaken.
Paar dingen verhuisd...
En toen gezellig het lampje aan!



En ook het dienblad en tafel weer opgeruimd... De tulpen zijn op, dus de narcissen verhuis ik naar tafel.



Ik hou van bloemen en dat maakt het ook gezellig. 
GisteHyacinten in een blik gekocht...



Nu alleen nog strijken, dan is de zithoek ook weer gezellig...
Fijne zondag!

3 opmerkingen:

  1. wauw dat zijn vele kleine klusjes, die het inderdaad gelijk weer een heel opgeruimd idee geven.

    Enne mooie bloemen maken het huis af he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker weer heerlijk uit soms moet je gewoon even wat kleine dingen aanpakken om het weer gezellig te hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat maakt zeker een verschil..........

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!