zaterdag 23 maart 2013

Dag 135 - administreren... en leuke postgekregen.

Het normale opruimen gaat gewoon door... net de keuken en de eettafel opgeruimd, was wel weer nodig.


voor

na

Een aantal van de stapels
Dan kan ik nu verder met de administratie (lees computerkast...)
Dus de ordners, de perforator, de keukenwekker en een doos voor oud papier erbij gepakt.
Nou kom maar op met die stapels! Keukenwekker op 30 minuten en gaan....

Nou de wekker ging en ik heb nu 4 pakketjes, eentje met werkzaken van manlief en mij, eentje met papieren over het huis, eentje met papieren van mijn vrijwilligerswerk (gaat naar boven naar de ordners die daarover gaan), en eentje met verzekeringen, abonnementen, belasting etc.

En een stapel papier dat weg kan, een stapeltje papier voor de plakboeken en stapeltje 'lezen'.

Goed, nu nog weer alles opruimen in de computerkast, de tafel weer leegmaken.

Deze tekening kwam ik tegen in een oud schetsblok uit 2001. Is toch wel leuk om terug te zien!


 En de postbode had ook weer leuk post, met stempel van Zwolle. En ik dacht, wie ken ik in Zwolle..?
Nou Anita dus... Dank voor je leuke kaart! Ben dan nu officieel een brei- en haakmuts... ;-)

Dan ga ik nu verder met breien aan de trui van zoonlief !

1 opmerking:

  1. Fijn dat de kaart je blij heeft gemaakt.
    En wat de poststempel betreft: ongeveer alle post van de drie Noordelijke provincies gaat via Zwolle. Ik kan relatief anoniem een kaart sturen ;-)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!