dinsdag 11 december 2012

Dag 33 - Kerstkaarten...

We hebben ze al 4 weken in huis, de kerstkaarten en ik kom er maar niet aan toe.
Maar vandaag gaat het me lukken om de kerstkaarten te schrijven!

Zou dit jaar weer de hele klas van de kinderen met een kerstkaart aankomen? En wie krijgt er dan antwoord van die van mij...  Zoonlief is al bezig met kerstkaarten maken, hij schrijft ze ook zelf. Dat vindt hij leuk om te doen.
Ik daarentegen....

Elk jaar beslissingen nemen:
Blond kerstkaart voor St. Kinderpostzegel 2012
"Wie krijgt wel, wie niet..."
En elk jaar denk ik, ik schrijf er niet zo veel, zo ook dit jaar. De beslissing is gevallen, alleen de naaste familie en goede vrienden krijgen een kaart. Dit jaar zijn dat de kerstkaarten van Blond Amsterdam uit de kinderpostzegel serie 2012. 

En elk jaar worden het er tóch meer dan gepland, want mensen die wij niet hebben gestuurd, maar die ons wel hebben gestuurd 'verwachten' een kaartje terug... Of dénk ik dat ze dat verwachten... 

Nu nog kerstzegels kopen en dan kunnen ze op de post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!