donderdag 13 december 2012

Dag 35 - update jaarplakboeken en klusje

Een update over de plakboeken actie. Het plakboek van 2007 is af - tot december. Omdat dit boek start met december 2006 had ik eigenlijk bedacht om dat met het boek voor 2008 ook te doen, maar er is plek over, dus december 2007 gaat gewoon hierbij...
Het is erg leuk om ermee bezig te zijn, maar wel tijdrovend.
Niet alle informatie en foto's halen het boek. Maar foto's weggooien is ook zo zonde... Dus ik heb er een aantal aan mijn ouders gegeven en mijn kinderen vinden de rest van de overgebleven foto's leuk om te hebben. Ze gaan in een fotomapje. 

Maar om verder te kunnen met de herinneringen van 2008 had ik dringend behoefte aan fotolijm en plakboeken :-) In het verleden haalde ik altijd alle 'plakspullen' bij de Hema. Groot assortiment aan plakboeken, lijm etc. Dus op naar de Hema. Helaas blijkt bij de zoektocht dat er wel een groot assortiment aan plakboeken is, maar dat zijn scrapboeken. Daar zit zo'n velletje tussen elke 2 pagina's ter bescherming. Maar dat wil ik niet, ik wil gewoon een plakboek. Ondertussen wel de lijm gevonden, een mevrouw van de Hema gecharterd en zij ging mee zoeken. Op dat moment kwam dochterlief glorieus aanzetten met een grijs plakboek. Dit was wat ik bedoelde... Jammer genoeg alleen maar in grijs, maar beter dan niets. Dus ik heb er 2 gekocht...

Toch maar op internet zoeken naar andere kleuren en weet nu dat het geen plakboek heet, maar een 'foto- of hobbyplakboek'. Helaas ben ik geen school, anders had ik deze leuke gekleurden plakboeken kunnen kopen...

En als laatste kan ik nog een klusje afmelden: een nieuw verlengsnoer voor het strijkijzer. De oude was hoognodig aan vervanging toe, want er kwamen vonken uit als hij in het stopcontact ging...
Manlief heeft deze klus geklaard!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie, ik was je al stiekum een beetje aan het volgen via Anita, maar heb me nu ook als volger aangemeld ;-) lukt om ook weer bij een andere te lezen hoe het gaat.

    Misschien een tip voor je plakboeken volgens mij hebben ze bij action ook van die boeken n action is iet zo duur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo en pleas wil je die beveiliging er afhalen ik ben echt geen robot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me volgt!
      Bedoel je die woord verificatie? Dat heb ik nu uit gezet...
      Ik zal langs de Action gaan. Zou fijn zijn als ze ze daar verkopen, dank voor de tip!
      Groet, Emilie

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!