zaterdag 15 december 2012

Dag 37 - kleding naar de kringloop

Mijn kledingkast is vol en toch denk ik 'wat moet ik aan'...
Want er hangt en ligt van alles in, maar het is kleding die ik bijna nooit (meer) draag. Bijvoorbeeld omdat het de verkeerde maat is, een verkeerde kleur heeft, niet meer mijn stijl is...

Dus ik ga opruimen!! Alle jasjes bij elkaar, alle jurken en rokken bij elkaar, alle vestjes en bloesjes bij elkaar.
Ondertussen zoek ik uit wat ik wel en niet wil houden, dús... alle bloesjes die niet meer passen of mijn stijl meer zijn gaan in de komo-zak voor de Kringloop.
Als het hangende spul netjes is, verhuis ik alle lege hangertjes naar links.. jeetje ik schrik er een beetje van.

Dan alles eruit wat op de planken ligt en op het bed uitzoeken.
Oh, hier zijn mijn winterspullen ;-)

Er ligt nog allemaal zomergoed wat ik nooit draag, maar hou, alleen omdat ik er geen tijd voor neem om het op te ruimen..
Vandaag gaat dat gebeuren.
En wat een oogst voor de kringloop!!

2 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of je kunt naaien, maar je kunt echt leuke dingen maken met de kleren die je niet meer past ;-) misschien een ideetje :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik ben niet zo' n held op de naaimachine. En zo maak ik er ook nog anderen blij mee.

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!