vrijdag 11 januari 2013

Dag 64 - bovenste plank buffetkast (linkerkant)

Vandaag weer een drukke dag, de kinderen blijven over en manlief en ik werken beide. Hij vangt de kinderen op na school en ik ga vanuit m'n werk met een vriendin eten en naar de film.
Dus weer een dag waarin maar tijd is voor een klein klusje... Deze keer de boeken links bovenin in de buffetkast. Als ik boeken weg berg, zet ik ze er gewoon bij, zonder te kijken of het de juiste plek is en of ik ze wel ga lezen...

De kinderboeken gaan eruit. Die kunnen naar hun kamer toe. De rest zet ik op grootte en wacht tot ik tijd heb om ze te lezen. Eerst Snuff van Terry Pratchett uitlezen, daarna is 'komt een vrouw bij de dokter' of 'de Gaudi sleutel' aan de beurt. De kruik uit de Provence doet dienst als boekensteun... En dan ziet het er zo uit.

De volgende keer zijn de midden en onderste plank aan de beurt... Ik zal alvast nadenken over een plekje voor de Donald Duck verzamelbanden.... Want dit neemt nu wel heel erg veel plek in... Hmm, rechts bovenin staan de boeken over Escher, dus ik denk dat de hele bovenste plank voor boeken wordt, het glaswerk wat daar nu staat kan naar de onderste plank en het Blond servies en beeldjes en andere toon - kunst op de middelste plank. Helaas zijn de kittens nog niet erg voorzichtig dus op het randje van de buffetkast neerzetten is voor beeldjes té spannend. Er is er al een gesneuveld...

Ik doe gauw de glazen kastdeuren dicht, want de katten zitten er al weer bijna in...

Zojuist bij de nieuwe locatie van Boekspot in Nieuwegein mijn geleende Boekspot-boek ingeleverd (varkens in het paleis van Tessa de Loo) en een nieuwe meegenomen (Maigrait). Handig dat dit nu gewoon bij mij in de wijk zit!
Tot morgen!

1 opmerking:

  1. De boekenkast wordt meetstal vergeten. Zo te zien, het helpt om elke keer kelin deel van de kast te doen dan op een keer alles.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!