zondag 24 maart 2013

Dag 136 - administratie (belastingen) en Je Neus Achter Na

Vandaag heb ik de belastingaangifte 2012 ingestuurd.
Normaal gesproken is het een heel gedoe met papieren die (nog) binnen moeten komen en alles van de bank wat binnen moet komen.

Dit jaar heb ik met DigiD ingelogd en werd alles voor je ingevuld.
Had ik nog steeds alle papieren nodig, maar nu alleen om te controleren. Gelukkig was alles goed overgekomen via de 'digitale' weg.
Dan nog onze 'aparte' dingen ingevuld, extra lening huis, andere hypotheek-verstrekker (vanwege oversluiten hypotheek), aftrekpost Coeliakie en spaarrekeningen voor de kinderen.
Nog even ondertekenen met DigiD en het is klaar!

Jeetje, wat ging het snel dit jaar. Ik had er zó tegenop gekeken, maar 't was binnen 30 minuten klaar!

Wij gaan vandaag onze neus achter na vandaag, want we gaan zo naar Ballorig in Houten (ruikt naar kinderen...) en vanmiddag naar vrienden (hoe zou het daar ruiken?).

Fijne zondag!

1 opmerking:

  1. Hier heerlijk een lange boswandeling gemaakt Best fris maar goed te doen. Zolang je maar niet op de open vlakte komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!