woensdag 27 maart 2013

Dag 139 - Herinneringen uit de computerkast!

Oké, nu heb ik het lang genoeg voor me uit geschoven.
Ik ga de bovenste plank van de computer kast doen.
Dus ik begin alles op de tafel te zetten...

hè, daar zit nog een hele rand achter....?? Nou ook maar uit de kast en op tafel....


he he, de plank is leeg...

Maar dan kijk ik naar de tafel en zie daar wat er allemaal verzameld staat.
Jeetje.....
nou ja, gewoon beginnen dan maar.
Oh wat leuk, mijn blokfluiten! 2 van vroeger, met rager en tasje compleet en met mijn blokfluit boek. t zit in een plastic tas van PlantageBooksandMore. Zouden ze nog bestaan?
Zo even op internet kijken. Voor nu gaat het weer terug in de plastic zak,
laat ik het straks aan de kinderen zien.
 
Nou ik ben niets veranderd, ik heb zojuist mijn gehele zwart witte kaarten collectie (een paar kleur uitgezonderd) uit de 80 er jaren terug gevonden - die had ik vroeger ingelijst aan de muur.
Dus - hihi - vroeg ik gisteren wat jullie deden met kaartjes?
Nou ik bewaren dus - want dat doe ik al mijn hele leven blijkbaar....
En ik vond alle menukaarten vanaf 1983 tot 1992
(Toen ging ik uit huis en ging eigen plakboeken maken -
dus geen losse kaartjes meer en daarvoor liftte ik natuurlijk
mee in de familieplakboeken thuis).
Ook mijn collectie schaatslintjes, dans medailles, zeillintjes
en andere jeugdherinneringen kwam langs.
Ik heb net zelfs een aantal Sint-gedichten en alle kaartjes die ik bij mijn
Slagen van de middelbare school kreeg zitten bekijken....
Enig, maar zo schiet het niet op natuurlijk.
 
Ook vond ik enorm veel 'office supplies' van door de jaren
 - 't is een soort tijdreis aan het worden...
Maar ik gooi ook dingen weg, maak mapjes en bakken leeg.
Dus het helpt wel, maar echt snel gaat het niet.
 
Ik ga even koffie zetten.
Daar heb ik wel zin in!



 
Met deze gezellige kop in mijn handen, denk ik, het is genoeg voor vandaag. Alles gaat terug de kast in, mooi in de dozen die ik al had leeggemaakt.
De volgende keer moet ik nog twee doosjes doorlopen met handleidingen enzo en misschien de verdeling anders maken van de plankjes.
Gossie, wat een verschil!

Nou, ik ga de GiveAway enveloppe voor LovelyToughCookie posten,
kaartjes schrijven en het recept van de week op Eten van Emilie zetten
en een sneak peak zetten op Atelier Eem voor het Hart van de Week.
En dan lekker naar buiten, genieten van het zonnetje!
Tot morgen!


3 opmerkingen:

  1. goed bezig !!
    van tijd tot tijd doe ik dat ook :-)
    met 1 doos voor de kringloop.
    misschien handig als je op de doosjes schrijft/plakt wat erin zit ?
    geniet van het zonnetje meis, het lijkt een mooie dag te gaan worden.

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht af.. :) Leuk.

    Die tijdsreizen ken ik, kunnen nogal tijd in beslag nemen hè!? Zolang je je niet teveel laat afleiden...
    En die kaarten, ik heb ook veel kaarten die ik spaar, zelf te mooi vind. Al van jongs af aan.
    Je gaat goed! Still going strong, knap zoals je doorzet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi blokfluit ja wie heeft dat vroeger niet gespeeld. Ik kan me heel goed voorstellen dat je lang bezig bent als al die herinneringen langs komen. Ik heb er een herinneringsdoos voor.

    Toch ben je lekker opgeschoten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!