maandag 25 maart 2013

Dag 137 - vieze vingertjes...


Er was gisteren lekker buitengespeeld ondanks de kou en ze kwamen binnen met lekkere rode wangen én vieze vingertjes... Ga maar even lekker de handen onder de warme kraan wassen. Nou dat heb ik geweten... ;-) De klei spatte me om de oren...
Ach nou ja, de handjes waren weer schoon en warm, dus t was prima.

Meteen even een sopje gemaakt en de kleispatten van de kastdeurtjes gehaald. En toen was ik toch bezig, dus meteen maar even alle kastdeurtjes in onze fijne witte keuken gedaan -haha.
Meteen mijn klusje weer gehad voor die dag.













2 opmerkingen:

  1. hahahaa, zo blijft een mens bezig .
    Superleuke blog zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emilie,
    Ja hoor, de buitenkant van de kastjes is ook een hele klus en geldt zeker voor klus van de dag. En deze zie je ook steeds, dus dat is nog fijner...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!