dinsdag 12 februari 2013

Creatief: Van de Kringloop voor mij...

Normaal gesproken breng ik er alleen zaken heen,
maar gisteren heb ik er dingen gekocht.
Wat een mini prijzen allemaal,
daar word ik hebberig van.
Maar ik heb me ingehouden.
Voor €4,80 was ik klaar!

Wie kent het spel BusTroef?
Is een soort Bridge denk ik.
Manlief werkt bij Connexxion,
dus ik dacht ik neem het mee...
Gelukkig is het compleet!

En ook een aantal creatieve dingen
zoals vouwbladen van 20x20cm,
kleine houten kralen in handig plastic bakje,
een houten bakje dat ik ga gebruiken voor mozaïeken
en een sieraden-maakset voor een
regenachtige woensdag middag...
Nog twee leesboekjes voor de kinderen
voor in de auto,
een "Western voor jongens van 10 jaar"
en een "paarden-op-manege-verhaal". 
3 Jasmijn-boekjes waarvan ik
de voorkanten gebruik voor kaarten
en de inhoud als vouwblaadjes voor bijv. bloemen. 
Nádat ik de mierzoete verhaaltjes gelezen heb natuurlijk,
want " een romantische race", "een nieuwe koers" en
"nooit meer als vroeger"
klinken qua titel best aardig...



3 opmerkingen:

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!