maandag 31 december 2012

Dag 53 - oliebollen en appelflappen

Vandaag was de klus de frituurpan schoonmaken, die we alleen gebruiken voor oliebollen en appelflappen gebruiken. De pan uit de schuur gehaald en begonnen met de buitenkant.
De binnenkant is verwijderbaar dus die heb ik los schoongemaakt, nadat manlief de oude olie eruit had gehaald.
Ondertussen stond de oliebollenbeslag te rijzen, maar daar had niemand aandacht voor... En dus zag het er zo uit....

Maar alles is goed gekomen.
De oliebollen zijn weer prachtig geworden!

Bedankt voor het meelezen met mijn opruim activiteiten en de reacties die achtergelaten worden.
Ik heb op aanraden mijn kookblog naam vastgelegd, het is geworden Eten van Emilie en er staan ook al 2 recepten op (Pilav en appelflappen).

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een fantastisch 2013!




1 opmerking:

  1. Hoi Emilie. Voor jou ook de beste wensen voor 2013 en ga vooral door met lekker opruimen en bloggen. Ik ga ook proberen om weer wat vaker te bloggen. Gelukkig gaat het opruimen bij mij zonder bloggen wel door.
    Ik zal straks eens een kijkje nemen bij Eten van Emilie.
    Groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!