dinsdag 1 januari 2013

Dag 54 - wat brengt deze nieuwjaarsdag?

Op deze nieuwjaarsdag voelt het een beetje wazig - te weinig geslapen, na een zeer gezellige avond - dus of ik aan opruimactie toe kom weet ik nog niet...
Een beetje tegen wil en dank toch opgeruimd:
de printer z'n wifi werkt niet en om daar bij te kunnen moest de onderkant van mijn computerkast opgeruimd worden.
Helaas is het wifi probleem nog niet opgelost...

De verzameling plastic tassen - hergebruik en wegwerp - samen met manlief opgeruimd. Nu kan de kast weer beter dicht :-)

De eettafel is opgeruimd, want we kregen bezoek die bleven eten.

De witte speeltafel is opgeruimd - door de kinderen!


2 dozen met kleding van mij van vroeger die nu voor dochterlief zijn uit de woonkamer naar boven gebracht - door dochterlief.

Laptoptas van de kinderen opgeruimd - kapotte toetsenbord weggegooid.

De keuken opgeruimd - alleen de stapel papieren moet nog... En dat is nú gebeurd!

Zo gaan we 'opgeruimd' aan 2013 beginnen!

1 opmerking:

  1. Zo al meteen goed bezig geweest in het nieuwe jaar. Goed hoor. hier vandaag allemaal familie bezoeken gedaan. Morgen ga ik ook weer aan de gang. Ik heb nog genoeg plekken die moeten gebeuren (gelukkig hebben we hier weer een heel jaar voor haha), maar morgen ga ik bergruimte onderhanden nemen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!