donderdag 3 januari 2013

Dag 56 - plakboek of administratie....

Vandaag mijn eerste werkdag van het jaar 2013... Vanmorgen was het zeer vroeg dag (5.30u) en had ik voor mijn werk geen zin/tijd om op te ruimen. De katten hebben eten gekregen en de kattenbak is schoongemaakt, dat was het dan.
De hele dag gewerkt, de kinderen uit de BSO gehaald, spruitjes, aardappelen en speklap klaargemaakt (klik op Eten met Emilie) en gegeten. De kinderen naar bed en dan is het 20.30u.
Wat ga ik nu nog opruimen? De administratie of verder met een plakboek?
Laat ik maar verder gaan met de administratie opbergen - dan beginnen we het jaar lekker opgeruimd!
En dan meteen de ordners goed wegbergen in de 'cadeautjeskast' op de bovenste plank. Want daar staan al de ordners met handleidingen/garantiebewijzen van apparatuur.
Mmm, meteen maar even doorlopen of we alles nog wel hebben....

Zo, we zijn weer helemaal bij!
Ik zie alleen dat het behang afbladderd en de binnenkant van de kast dus een make over nodig heeft (niet weer behang..) Iemand een leuk idee?


1 opmerking:

  1. Ik zie er niets afvallen, maar misschien een idee plakplastic? en anders gewoon even lekker schilderen in een leuk kleurtje of zo?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!