zondag 30 december 2012

Dag 52 - administratie...

Ik had me zó voorgenomen de administratie bij te houden. Een mooi systeem bedacht van 3 ordners (actie, lezen, archiveren).
Toen alles archiveren werd, heb ik dat uitgezocht maar niet in de ordners gedaan, er kwam iets tussen... Dat was ca 3 maanden geleden en nu pak ik dat weer op, maar de papieren zijn de latste tijd gewoon in m'n buro gelegd en niet volgens mijn systeem...
Wat een puinhoop!




Na een uur hou ik het voor gezien, met nog maar 1 stapel over. Morgen weer een dag!

Nu ga ik eerst 2 glutenvrije appelbeignets maken voor dochterlief voor bij de BSO morgen. Ze kan daar dan wel meehelpen de appelbeignets te maken, maar mag ze niet eten. En zo heeft zij er dan ook een... De tweede is voor nu, we maken er ook 3 mét gluten voor bij de thee zometeen. Lekker!!

1 opmerking:

  1. Ooo ja die administratie bah. Ik weet er alles van. Hier blijft het ook een doorn in mijn oog. Ik heb ook al van alles geprobeerd. Administratie is gewoon echt niet mijn ding kan ik je zeggen. Ik heb nu 3 bakjes op mijn bureau staat dat ik alles wat opgeruimd moet worden daar in kan stoppen. Één met alles over het huis. Één met alles van manlief en één met alles van mij. Zo is het toch nog makkelijk terug te vinden en ruim ik het eens in de zoveel tijd op in de orders, maar moet je zeggen die administratie zal hier altijd een hekel punt blijven, maar ja alles je dat weet is het toch ook goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!