vrijdag 4 januari 2013

In welke landen werd mijn blog in 2012 gelezen?

In november 2012 ben ik dit blog gestart en had eigenlijk helemaal niet verwacht dat het gelezen zou worden. 't was meer voor mezelf een stok achter de deur om elke dag iets extra's op te ruimen.
Bloggen vind ik erg leuk, want ik hou van schrijven, mag vertellen over wat ik meemaak, krijg leuke reacties en als bonus: mijn huis ruimt er lekker van op.

En wat ik nou zo ontzettend leuk vind, is dat mijn blog ook gelezen wordt buiten Nederland en België. Want wat schetste mijn verbazing, zelfs in de Verenigde Staten, Canada, Autralië en Rusland is het gelezen.

Op deze wereldkaart is te zien waar in de wereld het blog gelezen werd in 2012:

Grafiek van populairste landen onder kijkers van de blog
 
2597x in Nederland
  203x in de Verenigde Staten
   161x in België
  105x in Duitsland
    41x in Brazilië
   34x in Rusland
  20x in Israël
    14x in Griekenland
    13x in Australië
      7x in Canada
      1x in Ierland
      1x in Letland




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!